nor's FotoPage

By: nor norizs

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Thursday, 28-May-2009 01:33 Email | Share | | Bookmark
býoung

Alhamdulillah.. setelah mengamalkan býoung saya merasakan badan saya bertambah sihat. Yang paling menakjubkan, sebelum ini, selepas saya melahirkan anak pertama. Saya Cuma mengamalkan makan jamu. Tapi masalah saya kerap hendak membuang air kecil tak juga hilang. Apabila berjumpa dengan pakar sakit puan dia menyatakan saya mengalami kekenduran rahim kerana mengandung kembar. Pakar sakit puan tersebut menasihatkan saya mengamalkan senaman seperti yang diajar oleh beliau. Pakar tersebut juga membekalkan saya multivitamin ‘pramilet”. Tapi saya masih merasa tiada kekurangan terhadap apa yang sedang saya alami.

Saya bertemu dengan kekanda siti zubaidah upline saya dalam zhulian. Dia menasihatkan saya supaya mencuba býoung. Pada ketika itu saya tidak menceritakan padanya apa yang sedang saya alami. Tetapi kekanda Siti Zubaidah yang baik hati tetap menceritakan kebaikan býoung pada saya. Pada ketika itu juga saya sudah pun menyertai zhulian. Tujuan kekanda siti zubaidah menyuruh saya mencuba býoung adalah untuk menambahkan kesihatan saya dan untuk lebih memudahkan saya bercerita pada prospek apabila pergi menjual atau menaja.

Lebih kurang sebulan saya makan býoung, saya balik ke kampung saya di Losong, Kuala Terengganu. Di sana saya berjumpa dengan tukang urut kampung. Alangkah terperanjat saya apabila tukang urut tersebut memberitahu saya bahawa rahim sebelah kanan saya membengkak. Sebab itu la saya selalu merasa hendak membuang air kecil apabila berdiri. Nasihat beliau kepada saya supaya meneruskan memakan jamu. Saya memberitahunya saya memang mengamalkan jamu. Tapi, ketika mengamalkan býoung saya hentikan memakan jamu. Supaya dapat lihat kesan yang sepatutnya. Memang mengagumkan, kerana kesihatan saya menjadi amat baik dan rasa selalu ingin membuang air kecil beransur hilang. Suami saya pun amat gembira, kerana tidak sia-sia dia mengeluarkan duit untuk kesihatan saya.

Kini saya ingin meneruskan mengamalkan býoung. Mungkin susah sedikit kerana saya bergaji kecil. Semangat untuk saya aktif dalam bidang multilevel zhulian marketing berkobar-kobar. Semoga saya boleh terus berjaya dari masa ke semasa. Terima kasih suamiku, terima kasih kekanda siti zubaidah. Padamu ya Allah, Syukur Allahamdulillah. Limpahi la daku dengan rezeki mu.Amin.

3HB APRIL 2009 BELI & MKN BÝOUNG
30HB APRIL 2009 BALIK KG TERENGGANU.
28HB MAY 2009 CATATAN INI DITULIS.


Wednesday, 13-May-2009 00:30 Email | Share | | Bookmark
penapis air beyond

sistem perawat air beyond
 
 
View all 4 photos...
singgah la ke laman beyond water. produk yang baik. sejak guna produk ni, badan rasa bersemangat. suami & anak2 nampak lebih sihat & cergas.

Beyond Water
Ciri-ciri & Kualiti yang tiada tandingan

• Model Dipertingkatkan dengan Rekaan Serba Baru, Generasi Kedua
• Tirus dan Menarik
• Fungsi Pengoperasian Dipertingkatkan
• Kebuk Penapis Lutsinar Unik
• Insurans Liabiliti Produk USD 1 juta
• Binaan Yang Kukuh dan Mampat
• Pemasangan tanpa masalah dan menyenangkan
• Tersedia Perkhidmatan Selepas Jualan di Seluruh Negara
• Piawaian Kawalan Kualiti Perkilangan yang Ketat
• Kualiti Produk yang Tiada tandingan
• Keberkesanan Diyakini
• Servis dan gantian bahagian tulen berkualiti tinggi
• Produk Hasil daripada Penambahbaikan serta
Penyelidikan dan Pembangunan intensif Produk yang Berterusan
• Perintis Proses Pengisian Pemandatan-Getaran
• Reka Bentuk Aliran Air dari Bawah ke Atas yang Unik
• Teknologi Aliran Selari Khas
• Ciri Terusan Penstabil Air Aliran Lambat Unik
• Ciri Pemagnetan Air Khas
• Tempoh Hayat Operasi yang Lebih Lama — tahan lasak dan
perprestasi tinggi

Keupayaan unik dan terbukti Sistem Pemulihan Air Bio-Aktif Beyond WaterTM membenarkannya menghasilkan Air Hidup Semula Jadi berkualiti tertinggi yang tidak sama seperti air yang dihasilkan oleh sistem air pesaing-pesaing lain. Air Hidup Semula Jadi mengandungi ciri-ciri unik yang menjadikannya air minuman ideal bagi menyuburkan tubuh yang sihat dan meningkatkan tahap kecerdasan dan tenaga harian.
Ciri-ciri Unik dan Kebaikan Air Hidup Semula Jadi:
• Ia merupakan Air Hidup Semula Jadi.
• Ia terdiri daripada gugusan air mikro (4-5 molekul setiap gugusan berbanding 10-12 molekul air paip biasa).
• Ia membantu meningkatkan penyesuaian sel terhadap stres dan persekitaran bertekanan.
• Ia kaya mineral semula jadi.
• Ia membantu rneningkatkan kapasiti pembawaan oksigen.
• Ia memberikan sifat antioksida yang dipertingkatkan.
• Ia membantu menggalakkan penyingkiran bahan buangan sel dengan cekap.
• Gugusan-mikro molekul air membantu meningkatkan fungsi sel.
• Ia membantu mengimbangkan pH tubuh.
• Ia merupakan air yang paling hampir dengan air di dalam tubuh manusia.
• Ia membantu penyerapan nutrien dengan lebih balk.
• Ia memperbaiki dan meningkatkan rasa makanan dan minuman secara amnya.















Wednesday, 28-May-2008 03:16 Email | Share | | Bookmark
gambar alim & azim bila dah masuk 1 tahun

alim nangis ngada2
pandai pun main sama2
alim & azim dah pandai jalan... yang x best mereka suka panjat tangga.. kalau lupa nak tengok2 mereka tgh main tau2 dah kat atas.. kecut perut dibuat nyer.. apa lagi.. berkejar la kita naik tangga juga.. cari2 x jumpa..rupa2 nya dua2 dah duk dlm almari pakaian.. tu la.. papa dia lupa pasang pintu almari.. jadi la almari tu tempat kembar tu bermain...


Wednesday, 28-May-2008 02:59 Email | Share | | Bookmark
nak cuba masak

sejak akhir2 ni rasa nk masak mcm2.. duk ngumpul resepi..klau ada peluang mmg terus cuba la.. slalu mjadi je...

Mee Rebus Utara
Sumber : www.iLuvislam.com
Oleh : Masrurah


Kuah Mee Rebus :

½ kilo ubi keledek merah (rebus & blander)
1 tin tomato soup
½ botol sos chili
1 paket cili boh (ikut suka pedas)
300g daging lembu (potong kecil2 & rebus)
300g udang basah
100g bawang besar (mesin)
Minyak masak

Mee Kuning (celur sekejab dengan air panas)
Taugeh (celur)
Telor Rebus
Tahu Goreng
Daun Bawang
Bawang Goreng
Cili merah (hiris)

Cara - Caranya :
• Panaskan minyak dalam periuk
• Tumis bawang & cili boh sampai wangi
• Masukkan cili sos & tomato soup
• Masukkan udang & daging bersama air rebusan
• Masukkan ubi keledek yang telah diblender
• Tambah air mengikut pekat mana kita nak kuah tu. Tambah garam, gula, serebuk perasan mengikut selera sendiri. Kalau nak tambah pati ayam/daging boleh. Masak sampai mendidih dan tutup api.

Cadangan Hidangan :

Campur mee, taugeh , telor rebus, tahu goreng, bawang goreng, daun bawang dan cili potong dalam pinggan. Tuangkan kuah dan hidangkan


Wednesday, 21-May-2008 00:52 Email | Share | | Bookmark
alim & azim dah 1 tahun



[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net